Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

02-07-2024, 08:19:21

Login with username, password and session length

Shoutbox


Потребители
  • Общ брой потребители: 7 876
  • Latest: ratnikznae
Stats
  • Общ брой публикации: 82 681
  • Общ брой теми: 9 817
  • Online today: 112
  • Online ever: 774
  • (14-05-2024, 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 39
Total: 40

39 гости, 1 потребител
thebest1978

Ако шофьорите ги взимаха на работа като програмисти

Започната от Lycan, 05-05-2011, 00:13:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Lycan

Ако шофьорите ги взимаха на работа като програмисти, то ето
как щеше да изглежда една обява:

Длъжност: шофьор

Изисквания: професионални навици на управление на леко- и
тежкотоварни автомобили, тролеи, трамваи, влакове на
метрото, трaктори, багери, БМП и съвременни леки/тежки
танкове, на въоръжение в страните НАТО.

Навици за ралийно и екстремално управление са задължителни.
Опит във Формула-1 - препоръчва се.

Знания и опит в ремонт на бутални и роторни двигатели,
автоматични и ръчни трансмисии, системи за запалване,
бордови компютри, ABS, GPS и автомобилини аудио системи на
водещи световни производители - задължително.

Опит в провеждане на тенекеджийски и бояджийски работи -
плюс.

Кандидатите трябва да притежават сертификати от BMW, General
Motors и Bosch, а също и дипломи за участие в големи
международни ралита, но не по-стари от 2 години.

Заплащанe: 300-500 лева, определя се в зависимоста от
резултата на интервюто

MnogoZle.com

HQ

Ако програмистите от Дебиан произвеждаха коли :
Цитат
- Ако се снабдиш с колата от официалния представител, получаваш 2 хангара с части (това е много важно, защото само след месец-два няма да са актуални, виж частта с ремонтите по-надолу). Една не малка част от частите са неонови лампи, лепенки WRC, дебели ауспуси, висящи на конец компактдискове, кученца, на които се клати главата като минеш през дупка в асфалта, GPS система без карта на България (и без възможност да се инсталира такава), voice recognition софтуер за активиране на климатика, който възприема само команди изречени с френски или японски акцент, чистачки в няколко разцветки, чистачки от естествен качук, генно-модифициран естествен каучук или нефтен дериват и въобще такива работи.

- Има поне 3 скоростни лоста, няколко волана, комплект от няколко дузини копчета и ръчки и много, много слотове за още копчета и ръчки

- На средно-интелигентния човек му стигат 1/10 от тях.

- Всяка нова кола идва с една грозна набита отзад манивела, на която пише portmapper. Без значение дали я искаш или не. Поне може да я махнеш.

- Постоянно от представителството те съветват да смениш някоя част, защото има или фабричен дефект или е излязла по-добра. Колата след няколко месеца употреба напомня на пернишки голф двойка трета употреба по това че всяка част идва от различен сервиз и различен производител и е сложена в различно време. Хубавото е че частите са безплатни (щото има други безплатни коли където за нови части трябва да се бръкнеш годишно с една сума колкото за няколко уиндоус-таратайки - или да си построиш фабрика и да си отливаш детайлите по калъпи, които така любезно ти се предоставят според GNU лиценза за без пари). Понякога са някакви по незнайни канали внесени мостри (non-free), но за това не ти пука.

- Често ти писва и правиш основен ремонт, подменяйки всички части. Понякога ремонтът яко се закучва и отнема доста време в псуване. В последно време всеки такъв основен ремонт чупи нещо, което досега е работило перфектно (за сметка на което оправя стар проблем). Но няма лошо. Ако обаче ползваш услугите и на друг сервиз освен официалните (примерно debian-multimedia), тогава проблемите нарастват.

- Свикнал си години наред да ползваш CD player в колата (xmms) и след поредния основен ремонт ти се казва, че тази кола повече не може да се кара с CD player - предлага ти се пригоден за целта ipod да речем.

- Често когато откриеш някакъв проблем от сервиза се отнасят леко враждебно с теб

- Повечето коли тръгват на първа, но твоята примерно тръгва на втора (по-точното беше повечето палят на трета, но твоята на втора, но да не  задълбаваме). С това много бързо се свиква.

- На предната седалка (staff) могат да се возят само много доверени хора. Причината е че не е особено сложно да дадат 1-2 жици на късо, като резултатът е че шофьорът бива катапултиран, а лошият отпред поема управлението. Но това е дълго за разправяне.

Wreck

Това първото е много добро. Така си е да го еба! :/
An apple a day keeps the doctor away!