Welcome to Форум на приятелите на Apple. Please login or sign up.

04-07-2024, 13:13:46

Login with username, password and session length

Shoutbox


Потребители
  • Общ брой потребители: 7 874
  • Latest: ratnikznae
Stats
  • Общ брой публикации: 82 682
  • Общ брой теми: 9 817
  • Online today: 188
  • Online ever: 774
  • (14-05-2024, 04:09:55)
Онлайн потребители
Users: 1
Guests: 99
Total: 100

99 гости, 1 потребител
forka2k

iStyle обслужване. Познайте дали ще стъпя там отново...

Започната от DALT, 06-12-2010, 13:21:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

prOMiNd

Цитат на: Nistel - 11-12-2010, 15:14:37
Всъщност размера на заплатата няма отношение по професионализма. В България като влезеш в магазин или те гледат на кръв или с влизането ти се сепват като кърлеж на всяка стъпка. Всичко това няма отношение по заплащането а мениджмънта на управителите. В крайна сметка ако нещата се получават и бизнеса върви нагоре ще растат и заплатите.
Вярваш ли си като го пишеш това?
Ти май не си чувал за българската лакомия?
Лично мога да те запозная с един познат, който работи в сервиз за електроника и заплатата му не се е променила от 3 години насам, а шефа му преди 2 месеца си купи Audi S8...
Gigabyte GA-H77N-WiFi, Intel Core i3-3225,Geil DDR3 PC12800 2x4GB.HDD ADATA SSD 256GB ,  Apple Cinema HD 23"
DELL XPS M1530, Core 2 Duo T9300, nVidia 8600M GT 256MB GDDR3, 4GB DDR2 RAM, 1920x1200 native resolution
Всичко за XBOX 360 - http://xbox.techstream.eu/

nubizus

Малко разум по темата:
Първо: цените на Апъл за европа и стандарта на българина
са в тежка диспропорция.
Това автоматично удря там където търговеца се цели - оборот.
Вносителя само внася (и прибира). Реселъра за да има пари се конкурира с други реселъри в такива размери че не е смешно.
Тия магазини имат наеми и разходи. Там работят хора, които трябва да взимат заплати.
Тия които продават само "ябълки" в бг са аут. За това наблягат на аксесоари където могат да сложат надценка "за балъци".

Са другата гледна точка:
Аз съм клиент. И ВИНАГИ ИМАМ ПРАВО. Дори да не ме харесвате, дори да ви разкарвам, тероризирам с глуапви въпроси. това което трябва да получа е УСМИВКА. УЧТИВ И СМИСЛЕН ОТГОВОР.

Лично аз минавайки през АйСтайл не съм се поколебавал да обяснявам на "зяпачите" що за стока са тия скъпи играчки. Индиректно съм зарибил бая клиенти. Да но реално знам по темата в пъти повече от
стандартен продавач защото съм потребител от близо 10 години:)))


Всички имаме проблеми в бизнеса.
Вашите са решими в аспекта "комуникация с клиент".
Аз ако съм управител на магазин и мой работник си изразява мнението по темата във форум в който клиент се оплаква го изхвърлям на секундата.

Влизам и се извинявам на клиента. Посипвам си главата с пепел и го бонифицирам с нещо за да намаля спомена му от процеса.

Странно но когато аз съм имал проблеми в Ай Стайл не е имало драми, а определено съм в категория хиперпретенциозен.

В сервиза на Криейтив център също нямам проблеми, даже хората на скоро ми смениха видеокарта извънгаранционно по собствено желание защото има програма на нвидия по проблема.

Демек процеса е двустранен.

pravdo

Да добавя още по темата. Имам усещането, че по-голямата част от
продавачите в магазините на реселърите на Епъл в Бг не са Мак фенове,
а хора на които им е все едно дали продават Мак или Делл или чорапи.
Няма грам запаленост и интерес към марката. В този форум хората, знаят
четат и се интересуват много повече от тези пишман продавачи.
Няма да забравя случая, когато преди години ми се развали мишката и на молбата ми
по телефона дали могат да ми доставят съшия ден, момчето от Епъл Център
ми обясняваше колко по-добре било да си взема Logitech, защото вършела същата
работа, била по-евтина и имала десен бутон.
... и така около 10 минути се убеждавахме... аз в правото си да искам да си купя
маковска, а той служителят на Мак реселър да ми продаде Лоджитек...
Намирам това за ненормално...
Цялата немарливост, техническа необразованост и безхаберно отношение към клиента
е следствие на тази липса на отношение към това какво точно продават... а това последното
е вече вина на собствениците наели тези хора.
Подозирам, че и те са като продавачите си... макар, че не ми се иска да го вярвам.
iMac 21.5", 2.7 Ghz Quad-Core i5, 1TB HDD, 12 GB RAM, AMD Radeon HD 6770M- 512MB
iPhone 4G
Macbook Pro, 2.26, 13" Late 2009 (на жена ми)
Macbook Pro, 2.4, 13", i5, 2011, лично мой

BuSteR

Ей ся с тая тема дето избара pkolev, като нищо от Apple ще ти подарят гравирани с инициалите ти слушалки, покритие от титан и позлатен конектор .... да си го конектваш  ;D

Nistel

Цитат на: prOMiNd - 11-12-2010, 17:06:32
Цитат на: Nistel - 11-12-2010, 15:14:37
Всъщност размера на заплатата няма отношение по професионализма. В България като влезеш в магазин или те гледат на кръв или с влизането ти се сепват като кърлеж на всяка стъпка. Всичко това няма отношение по заплащането а мениджмънта на управителите. В крайна сметка ако нещата се получават и бизнеса върви нагоре ще растат и заплатите.
Вярваш ли си като го пишеш това?
Ти май не си чувал за българската лакомия?
Лично мога да те запозная с един познат, който работи в сервиз за електроника и заплатата му не се е променила от 3 години насам, а шефа му преди 2 месеца си купи Audi S8...

Ами да нали и аз това казвам, че е проблема. Собствениците или управителите на които не им пука за собствения им бизнес. А както сам каза има хора дето и на 240лв си вършат работата има и такива дето на 1500 пак я правят през пръсти.
Hackintosh Intel Core i5 2500K 8GB DDR3 1333 60GB SSD A-DATA SATA3 10.7.3 Lion Vanilla Kernel, iPad Mini 16GB WiFi, Samsung Galaxy Nexus 16GB CM10

prOMiNd

Цитат на: Nistel - 12-12-2010, 00:51:22
Цитат на: prOMiNd - 11-12-2010, 17:06:32
Цитат на: Nistel - 11-12-2010, 15:14:37
Всъщност размера на заплатата няма отношение по професионализма. В България като влезеш в магазин или те гледат на кръв или с влизането ти се сепват като кърлеж на всяка стъпка. Всичко това няма отношение по заплащането а мениджмънта на управителите. В крайна сметка ако нещата се получават и бизнеса върви нагоре ще растат и заплатите.
Вярваш ли си като го пишеш това?
Ти май не си чувал за българската лакомия?
Лично мога да те запозная с един познат, който работи в сервиз за електроника и заплатата му не се е променила от 3 години насам, а шефа му преди 2 месеца си купи Audi S8...

Ами да нали и аз това казвам, че е проблема. Собствениците или управителите на които не им пука за собствения им бизнес. А както сам каза има хора дето и на 240лв си вършат работата има и такива дето на 1500 пак я правят през пръсти.


За жалост е така...
Gigabyte GA-H77N-WiFi, Intel Core i3-3225,Geil DDR3 PC12800 2x4GB.HDD ADATA SSD 256GB ,  Apple Cinema HD 23"
DELL XPS M1530, Core 2 Duo T9300, nVidia 8600M GT 256MB GDDR3, 4GB DDR2 RAM, 1920x1200 native resolution
Всичко за XBOX 360 - http://xbox.techstream.eu/

DALT

Проблемът ми в крайна сметка беше разрешен. Заменените слушалки ми бяха изпратени, чрез куриер, за което си позволявам да благодаря още веднъж.


Уважаеми господин Кисимов,

Пиша Ви това писмо с благодарност, за това че проблемът с моето handsfree устройство се реши.

Освен благодарностите, ще си позволя да Ви напиша няколко препоръки. Дали ще ги приемете си е проблем на организация, ресурси, желание. Сигурен съм, че много от клиентите Ви, ще се радват да ги видят реализирани.

Както се видя от "моята сага", основният проблем във Вашата организация са хората и отношението към клиентите. Сигурен съм, че работите и инвестирате много в развитието на Вашия персонал. Въпреки всичко, явно нещо не достига. Предвид на това, че Apple е марка-фетиш, определено нормалното "желание" за работа в такъв магазин не е достатъчно. Трябва и тръпка към марката, която продавате.

Ето няколко идеи:

1. Наемане на персонал от университети. С този ход "зайците", които ще убиете са най-малко два;
    1.1. Заплата от порядък на 600-800 лева (тук гадая наистина) е ОК за студент;
    1.2. Хора с тръпка към марката се намират далеч по-лесно в академичните среди;
    1.3. Желанието за работа на такив персонал е в ПЪТИ по-голямо, от колкото наетите чрез обява.

2. Създаване на специфична "работна площадка" във Вашите магазини, където да се обменят идеи, съвети, etc.. Подобна на Apple Corner, идеята не е нова, но със сигурност ще стимулира интереса към обектите Ви, а и хората ще имат къде да разменят мнения. На тези "работни площадки" могат да работят доброволци, примерно през уикендите, които Вие може да стимулирате с тениски и кафе :). Аз с удоволствие бих участвал в такова начинание и бих отделил от времето си 2-3 часа, през които да помагам с идеи, съвети и прочие.

3. По-тясно сътрудничество с форума на Apple феновете. Във форума се събират фенове със всякакви професии, които са обединени от марката. Това са и хората, които помагат за една част от оборота Ви. Определени отстъпки, дискутиране на идеи и всякакви такива, определено са от помощ, както за Вас, така и за хората. Регистрацията Ви във форума, само за да отговорите на писмото ми, предизвика негативни резултати. Друго щеше да е положението, ако хората Ви познават....

Разбира се, това е само една малка част от нещата, които можете да промените. Сигурен съм, че и сами можете да направите подобен списък. Въпросът, както написах по-горе, е организация, ресурси, желание.

Още веднъж, благодаря за смененото handsfree.

Поздрави,
Пламен Колев

P.S. Писмото ще публикувам в треда във форума.

DALT

Цитат на: BuSteR - 12-12-2010, 00:09:39
Ей ся с тая тема дето избара pkolev, като нищо от Apple ще ти подарят гравирани с инициалите ти слушалки, покритие от титан и позлатен конектор .... да си го конектваш  ;D

Бъстър, не съм пускал темата с желание за бонификация.

Моето, а предполагам и на всички, желание е за нормална комуникация и обслужване в магазините на любимата ни марка. Предпочитам вместо бонус да се реализират някои от идеите публикувани по-горе.

DALT

Благодаря на всички коментирали.

Както се вижда, определено има нужда от това търговците да инвестират повече от помещение, дизайн и внос на техника, за да продават продуктите на Apple. Както написах по-горе, Apple  е марка-фетиш и има нужда от специфично отношение и внимание.

Като "домакин" на темата, искам да Ви помоля, да насочим усилията си в друга посока. А именно - конкретни съвети какво искаме да променят търговците. В крайна сметка, едно е да критикуваме, а друго е да им дадем шанс и идея да подобрят обслужването си. По-горе започнах с няколко идеи, надявам се и други да ме последват.

В този ред на мисли, силно се надявам регистрициите на хората от Ай Стайл да не останат с по 1-2 мнения, а да развиват участието си в този форум. От това печелим всички - и търговеца и феновете.

Още вендъж, Благодаря на всички!

HQ

За мен,въпроса със сервиза започва от факта,че в БГ техниката по закон е с 2г. гаранция а на запад всичко излиза с 1г. По този принцип сещате се,че никой не би се наел да стане дистрибутор,освен ако не е монополист.
Друг безспорно *ибан факт е,че по необясними за мен причини всичко в днешно време е буквално "defective by design" ! Не само при епъл,всеки трети xbox умира на 2 години! Така е,защото в нашето общество няма изгода нещата да се правят трайни,ами да се купуват нови и нови с малки подобрения,както и "революционни" нововъведения,които винаги в началото ни изглеждат като безполезни.Лошото е,че при нас не всеки е готов да си купува винаги най-новите неща,най-малкото психологията ни никога не е била такава.

Ще се радвам да мога да си обясня защо аджеба се получава така и кой е виновен,както и за редица въпроси като "защо подяволите света храни нещастници като Майкрософт,а те една читава операционна система не са пуснали" и "кой да го е* има изгодата в света да има само много бедни и много богати държави и защо не го виждам да се пържи на електрическия стол" ... ?

И за да ви подтикна към размисъл ще ви кажа още нещо : Едисон открадва патента за панелното строителство (по рецепта 1:1 с тази която са използвали древните римляни,само че в бетона той не слага човешка кръв) и печели милиарди; неговия съперник тогава,във войната на токовете - Никола Тесла прави двигател за променлив ток и отказва предложените му $1 на всеки kW генерирана мощност от променлив ток,с цел да подтикне човечеството към развитие.
В днешно време неговите последователи са щели да притежават сума равняваща се на цялото злато на света,умножено по 8(осем) .

Епа на вуте да му е зле,я па че ше ми е добре!

Metal

HQ тебе от време на време те обземат настроения които не им е точно тук отдушника.  Излизаме от топика, но ще ти отговоря, макар че вече си си отговорил сам.

Електронните елементи(всички) имат стареене, при което електрическите им параметри се променят, особено важи за кондензаторите. Има и елементи предназначени за промишлеността и военние, те стареят по бавно и имат по нисък процент разлика от номиналните стойности, ма са скъпи.
Отделни вериги се грижат за управление и корекция, изчисляват се така, че да корегират известни колебания причинени от външни фактори и вътрешно стареене. С точност до години се изчислява работата, може да бъде с дълъг живот дори с евтини елементи. Но го правят само до някъде, както каза потреблението трябва да се стимулира. 10-20% от тази техника ще се скапи в гаранционен период, сменя се с нова, производтсвото евтино. 40-50% ще се скапе година след гаранцията, едва 30% ще изкарат още известно време.

Това за Едисон и "панелките" не го знам, ако говорим за един и същи човек.
Едисон е знаел как да се продава, израстнал е в капиталистическо общество. Докато Тесла е "наш човек", попадайки в щатите е бил конкуренция на Едисон известно време. После се оказва извън пазара, не съм сигурен че моралните му задръжки са виновни за това - Работи за военните известно време. Умира в бедност.

Защо света е на това деридже....? ех хора, кво да ги правиш. Вероятно всеки един от нас носи отговорност, със или без световна конспирация.  Един няма как да се пържи на електрическия стол, но стотици биха могли, а другите, милиони, пасивни съучастници кво ги правим?
Ако искаш виж как да помогнеш на Асандж  ;)

Предлагам да оставим темата на мира.

addic7ed

Цитат на: j.tochkov - 10-12-2010, 21:45:41
Цитат на: addic7ed - 10-12-2010, 18:41:44
Ей, хора спрете да закусвате лимони!!!! Като не ви оттърва магазина, бегайте през океана и се връщайте с контейнерите - големите търговци и тарикати :D Бас държа, че повечето от вас са се бутали на опашката за ipod-и по 200лв нали? И роднините си водихте, нали?  - тогава iStyle бяха върха нали? И като раздаваха и тениски пак са върха.  >:(

Опитвайте се да проявявате ЕЛЕМЕНТАРНО разбиране на положението и на отстрещната страна, стават обърквания, стават "издънки", но при нормална комуникация всичко се изчиства. А "Без уважение" - няма как да стане! И за слушалкаджията - телефон няма ли магазина, че драматизираш с разкарването?  ::)

А, ти младежо част от въпросните търговци ли си ?
Това, което чета от мнението на pkolev, то "нормалната комуникация" определено е била липсваща.

Не, дъртаняне, не съм от въпросния екип!!! Просто в България е по-лесно да плюеш и мразиш и да се правиш! Евала :D

Wizi

Йч не моеш ме тронеш с един еФтин иПод и бонус тениска.... сеш' ли се, младши?  Виж на теб ако толко ти требе си един щастлив пич  8)

Когато има елементарно разбиране, проява на дори минимално количество загриженост към проблема, с който съм дошъл - тогава една фирма става номер едно в моите очи.
MacBook Pro 14" M1 Pro 10 CPU/16 GPU/32GB RAM/512GB SSD